«SMARTTELEFONEN – 22 600 700» er et nytt tilbud for postpensjonister i Oslo der man kan stille spørsmål om data.
Koronasituasjonen de siste 7 månedene har vist hvor viktig det er at vi postpensjonister har digital kompetanse.
Vi har dessverre måttet avlyse planlagte kurs i nettbrett og smarttelefon. Vi samarbeider likevel med Pensjonistforbundet – via skjerm i disse tider.
Postpensjonistene i Oslo har fått tilbud om å bruke Pensjonistforbundets «Smarttelefon» om du har spørsmål som du lurer på.
Det betyr at dersom du har spørsmål i forbindelse med bruk av nettbrett eller smarttelefon, kan du ringe gratis til «Smarttelefonen- 22 600 700». Dette er Pensjonistforbundets nye hjelpetelefon for digitale spørsmål og som du kan bruke.
- Tirsdag fra klokken 0900 til 1200
- Torsdag fra klokken 0900 til 1200
Vær oppmerksom på at spørsmål om digitale banktjenester må du ta opp med banken din. «Smarttelefonen» kan ikke besvare slike spørsmål.
Husk på at alle som ringer denne telefonen, er garantert anonymitet og rådgiverne har taushetsplikt.